Stress!!

Tyckte att det var lugnt inför julen och kände ingen stress igår!
Meeeen det var igår det, oj oj vad fel jag hade!
Idag har jag slagit in de sista julklapparna (har aldrig hänt att jag varit så sen nån gång!) Åkt runt på byn och lämnat  julklappar, handlat och nu är det dags att laga mat.
Jag är en riktig tidsoptimist har jag upptäckt. Min sjukdom och medicinen har ett "finger med i spelet". Jag är sämre på att planera, organisera och blir ofta lite sen för jag virrar omkring:/
Men fördelen med medicinen är att min huvudvärk är mycket bättre! Så jag och framförallt min omgivning, har fått anpassa sig till den "virrhöna" jag har blivit. 
Tyvärr lär jag inte bli bättre i framtiden enligt läkarna:( hellre sämre. Men det är då!!
Just nu mår jag bättre än på länge och tänker leva i nuet :) framtiden vet ingen någonting om......
Ja ja nog om detta. Nu går tiden igen och jag blev sittandes här av nån konstig anledning ;)
Elden sprakar, julmusiken är igång och gubben har serverat en Gin o Tonic :) 
Ser fram emot uppesittarkvällen och skiter i stressen. GOD JUL!
Längtar tills julaftonsmorgon och paketöppning i sängen :) Lilla gumman vad åren går fort!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja man får försöka leva i nuet även om det är svårt när man vet att man mest troligt kommer bli sämre. Skönt att du fått en medicn som fungerar bara iallfall. Hoppas ni hade en stressfri julafton iallfall:) Kram Cissi

Svar: Julen blev bra och lugn :) Ja du vet ju hur det är med din rygg :( Hoppas att du också kan känna dig bättre vissa dagar! Kram
Wilma Johansson

2012-12-27 @ 16:09:10
URL: http://arcturas-idyll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0