Vilket påhitt!!

Jaha då har man en egen blogg då! 
Wilma har fixat, trixat och tjatat att mamma ska ha en istället för att skriva allt på Facebook!
Vet inte om jag har tid att sitta här och skriva en massa och framförallt VAD ska jag skriva om???
Livet är ju mest lika varje dag men med vissa höjdpunkter såklart.
Just nu är det bara så härligt att ha lov tillsammans med hela familjen. Har klätt granen tillsammans med mina älskade döttrar idag och julstämningen smyger sig på <3
Nu blir det till att koka knäck och baka mera kakor resten av dagen. Ska även försöka hinna ut på en skotertur. Den första med min skoter. Som jag har längtat efter att ha en egen igen och äntligen är det dags!
Vill ha mera snö.....
Ja ja nu blev jag ju sittandes här iallafall, ha ha!!
 
Bjuder på en bild av fjolårets "trostomte"!! Hittade inget skägg så mommas trosor fick duga. Ha ha, så tokigt kan det vara hemma hos oss!
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul att du startat en blogg:) Jag följer den gärna. Är det ok om jag lägger in den i min "bloggföljarlista" på min blogg?

/Kusin Cissi

Svar: Ja det är nog mera wilma som ville så jag får se om jag kommer ihåg att skriva nåt här :) Men det är ok. Har du nån blogg? Kram
Wilma Johansson

2012-12-22 @ 11:50:17
URL: http://arcturas-idyll.blogspot.com
Postat av: Saris Leopardis

Vi är snyggast! ;)

2012-12-22 @ 23:43:01
URL: http://www.leopardhonan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0